Monday, March 9, 2009

Po nekaj več kot 150 odigranih tekmah smo prišli do končne odločitve.

 

      1. TAO Sport

      2. SDM Domžale

      3. Interfinance


Čestitke zmagovalcem in zahvala vsem udeležencem, gledalcem, sponzorjem in drugim ki so kakorkoli prispevali k uspešni izvedbi MSD Lige.

 

Matjaž Kunstelj, Mar 9, 2009 11:41:47 AM
Ni fer da sta obe nagradi za igralca in vratarja šli ekipi .......Če pogledaš lestvico prejetih zadetkov bi vidl da jih je golman SDMja dobil manj,pa tudi brez poraza je bila ekipa.(to samo v skupini 1-6),sploh pa v rednem delu kjer je ekipa TAO doživela poraz in 2 remija,SDM pa samo en poraz!!!!!Govor je tuki za nagrado vratarja! Da o pokalu za najkoristnejšega igralca raje sploh ne govorim.Kera blamaža,prej ni dal tok golov na skor vseh tekmah skupi,po očitnem dogovoru pa na predzadnji tekmi okol 15!!!!!!!! Lahko ga je kr mal sram,da je sploh šel prevzet to nagrado.Drugače organizatorjem čestitke,samo to na koncu glede podeljevanja nagrad posameznikom......U prihodnje raje mal preverite podatke lestvice!!!!!!
Matic Podgoršek - Interfinance, Mar 9, 2009 12:36:25 PM
ja se do neke mere strinjam z Matjažem...res je, da bi si morda vratar SDM-ja tudi zaslužil pokal najkoristnejšega vratarja...ampak samo en pokal je, tko da za voljo dobrega sponzorstva in medsebojnih odnosov je vratar Tao Sporta(tudi zasluženo) odnesel pokal:)
glede najkoristnejšega igralca pa tkole...Hasan je dober igralc in si zasluž to lovoriko, je pa res, da so bli zadetki na predzadnji tekmi mal preštevilčni:)tud Edis bi si ga zaslužu, ampak število zadetkov pa je tisto kar šteje...
Drgač pa res čestitam organizatorjem, zadovoljni smo z izvedbo v naši ekipi,še posebi kakšen je bil razplet:)
le tako naprej in se vidmo naslednje leto, zdej pa na Pivo pa čevapčiče:)))
Radi se mejte pa puste sodnike pri miru:)
Matic Podgoršek, Mar 9, 2009 12:39:34 PM
aja pa dejte popravt končno lestvico v skupini od 1-6, ker še zmer piše da so janezi pred interfinancam:)
ne zgleda lepo:)
Matjaž Kunstelj, Mar 9, 2009 2:28:24 PM
Sej Matic,glih sponzorstvo ampak samo to je pa verjetn odločil pri izbiri tega(vratarja)mislm.tko da samo to je moja kritika na vodstvo MSD lige ki nej v prihodnje predenj začne s podelitvijo posameznikom raje preveri podatke na lestvici.Ostalo je blo dobr,pa tud upam da bo naslednje leto vsaj tko če ne bolš.
Miha Zakrajšek, Mar 9, 2009 3:26:10 PM
Jaz pa mislim, približno tako kot Matjaž pri izbiri vratarja res ni nujno da je iz zmagujoče ekipe, če bi zmagal SDM bi nagrado dobil njihov vratar. Če podeljujete nagrado za vratarja, je treba malo bolj podrobno gledati tekme in ocenjevati obrambe od začetka do konca. Tudi število golov na koncu ni najbolj realno ker vemo da za veliko golov vratar nima kaj narediti, če je izigrana akcija.
Uroš Pirnat, Mar 9, 2009 3:38:45 PM
Ocenjevanje dela vratarja je zahtevno delo, tako da se tukaj morda res nismo prav odločili. Ni pa nikakršne veze imelo dejstvo, da je vratar iz ekipe glavnega sponzorja.

Glede najboljšega strelca... Žal mi dogovarjanja ne moremo dokazati, tako da ob takih pravilih je edinole tak razplet bil možen. Bi pa se tovrstne scenarije dalo preprečiti ali pa vsaj omiliti s pravilom, da bi morda tekmo z desetimi oz. x goli razlike pač prekinili in zapisali trenuten rezultat kot končen. Ker konec koncev, če je bilo doseženih x golov prednosti, zmagovalna ekipa samo še muči praktično že poraženo. Kaj menite o tovrstnem pravilu?
Uroš Pirnat, Mar 9, 2009 3:41:40 PM
Glede lestvice - že delam popravek za lestvico, ki bo upoštevala medsebojna srečanja. In mimogrede, če imate kakšne konkretne predloge za naslednjo sezono se seveda priporočamo (ne rečem, da bomo vse sprejeli, pregledali bomo pa sigurno).
nigga, Mar 9, 2009 3:44:21 PM
kdaj bojo pa slike gor????
Aleksandar simic, Mar 9, 2009 4:32:15 PM
Že drugo leto zapored osvajamo ligo in se mi zdijo vsi komentarji smešni. Pri izbiri najboljšega vratarja mislim, da ni bilo napak,kar je sam dokazal skozi celotno ligo.Za strelca pa se itak ve, da je tisti, ki da največ golov.Očitki Matjaža Kunstelja se mi zdijo smešni, ker bi isto naredil njegov igralec Edis Mešanović, če se ne bi poškodoval.Razumem vaše nestrinjanje o vsem tem, ampak vem, da je vsak poraz težek in da zdej vsi kupaj iščete iglo v senu. Mislim, da smo v dveh letih dokazali, da smo najboljši in se mi vaši komentarji zdijo res smešni.
Matjaž Kunstelj, Mar 9, 2009 4:56:48 PM
Simke če ti lohk tlole povem,nismo bli poraženi ker je blo 4-4,tko da poraz ni bil težek..Drugič je več golov dobil k golman SDM-ja(poglej lestvico 1-6).Glede naj strelca pa raj ne govorim več,ker je cela dvorana vidla kaj se je dogajalo.Pa čestitam za zmago na koncu,ker edino tukaj ni bilo nič spornega.
Aleksandar simic, Mar 9, 2009 5:06:48 PM
Če si na koncu drugi je to zame isto kot poraz.Glede golmana pa je samo en gol razlike, kar mislim, da ne more pretehtati.Mislim, da je edini poleg našega golmana, ki bi si zaslužil ta pokal golman ekipe tinči Suan. Glede strelca pa lestvica pove svoje. Combi brez zamere sam so res tvoji očitki smešni.Hvala za čestitke!
Grega Novak, Mar 9, 2009 5:50:06 PM
Končna lestvica je oškodovala igralce Janzy teama, saj se je skozi celotno sezono formirala glede na gol razliko, le v finalni skupini je pravilo drugačno.Končna lestvica je tako pravilna in je ne spreminjajte. Odločitev o tretjem mestu na podlagi medsebojnega srečanja je nesprejemljiva, kajti v skupini odločajo točke, gol razlika in šele zatem medsebojno srečanje. Takih napak si organizator ne sme privoščiti. Obsojam tudi način pridobitve slovesa prvega strelca. Sam osebno bi pokal vrnil. Skratka so stvari, ki mečejo slabo luč na celotno organizacijo. Žal.
švajger rok, Mar 9, 2009 6:25:23 PM
Velika pohvala organizatorjem za odlično organizirano prvenstvo. Glede problemov ki jih umenjate so pa pač večni problmei v nogometu in na njih organizator nima vpliva.(nameščanje strelca, morebitni dogovori rezultatov,pretepi) Za naj vratarja bi pa reku, vsake oči imajo svojega malarja, tko da naj se organizator ne sekira. Vsi nebojo nikol zadovolni:)

grega novak (gol razlika je merilo med trajajočim prvenstvom, končna lestvica se pa oblikuje glede na medsebojni rezultat(1.kriterij), v primeru enakega števila točk seveda.)

LP!
Uroš Pirnat, Mar 9, 2009 6:28:51 PM
Grega, imaš nekoliko napačne informacije. V vseh skupinah skozi vso sezono je bil kriterij medsebojnega srečanja pred kriterijem gol razlike. Vse to smo tudi zelo jasno napisali v razpisu, katerega je dobila vsaka ekipa ob prijavi v posebni mapi. Tako da tukaj resnično nismo storili prav nobene napake (morda edino to, da v lestvico nisem vprogramiral tega kriterija že na začetku, kar vas je morda zavedlo).
Matjaž Kunstelj, Mar 9, 2009 6:42:33 PM
Očitno nism edini ki je spremlu ratplet za naj stelca,tko da hvala za razumevanje Grega Novak.Pa verjetn se bo še kdo spotaknu ob to temo!Glede očitkov Prijatelj Simke,ker te še zmerom imam za dobrega prjatla pa takole-2 krat ste u skupini igrali z ekipo Tinči pa veš kok ste igral oz.kok je dal naj strelec golov na obeh tekmah.A u pred zadnji tekmi jim je pa dal pa kr 16 golov.Nč SUMLJIVEGA ni tuki ane.Sej če ne bi bilo denarne nagrade za strelca,mislm da mu ali pa jim ne bi to šlo po glavi,kot če bi bil samo pokal in nič drugega.Ne me narobe razumet ampak sporna je samo podelitev nagrad posameznikom in nič drugega.HVALA.
jože kunavar, Mar 9, 2009 7:34:32 PM
ma vi ste vsi smešni te k so bli ćez strelca pa vratarja
oba si zaslužta to nagrado ,ker sta bla najbolša tud edis je dal na eni tekmi 10 golou tko da isto bi tuki rekl da so se zmenil ane
.
gledalec, Mar 9, 2009 8:09:04 PM
najprej kar se tiče vratarjev...pokal je zagotovo prišel v roke vratarju ki si je to zaslužil,pokazal je svoje kvalitete tako da brez komentarja.marsikdo bi za najboljšega vratarja lige izbral vratarja z ekipe tinči ki je pokazal svojo kvaliteto tako v golu kot tudi v igri stem ko je zabil kar nekaj golov.kar se tiče najboljšega strelca pa mislim da bi lahko tudi edis v tekmi proti tinčiju zabil vsaj 10 golov če bi hotel saj so igralci tinčija igrali bolj za zabavo kot pa karkoli drugega tako da brez izgovorov.hasan je videl priložnost in neresnost ekipe tinči in jo izkoristil.zakaj pa ne?verjetno bi jo vsak.tako da mislim da je imel enake pogoje zadnji dan za doseganje zadetkov tudi edis ki jih pač ni izkoristil.več sreče prihodnjič;) organizatorjem velika 10ka.edina slaba stran te lige je bilo sojenje.razumljivo da smo vsi ljudje in da se vsi motimo ampak kar je preveč je pa preveč in spornih situacij je bilo v tej ligi kar precej.drugače pa upam da se drugo leto ponovno vidimo.bravo organizatorji!!!
Rok Janežič, Mar 9, 2009 8:17:00 PM
Najprej bi čestitu ekipi TAO za zmago.
Brezzveze se je zdej prerekat kdo si zasluž pa kdo ne, tko so se odločl in tko je. Nikol ni za vse prov :)

Kr pa se tiče Janzy Team, smo pa zelo zadovoljni z 4. mestom, samo smo bli pa na koncu malo slabe volje, ker smo mislili da odloča gol razlika, saj je bla lestvica skos tko narjena. Ampak v pravilih jasno piše, da odloča medsebojna tekma, tako da zdej to vemo za naslednjo sezono. Upam da bodo organizatorji take napake za prihodnje odpravili.

Zanima me pa še nekaj: ali se lahko med tekmo vzame time out?

Fajn bodte, se vidmo naslednjo sezono :)
Rok Pirnat, Mar 9, 2009 8:55:54 PM
Izbrati najboljšega vratarja je vedno zelo delikatna zadeva. Ob odločanju o lovoriki smo si za lažji izbor postavili nekaj kriterijev. Zagotovo je to število prejetih zadetkov, splošni vtis in prispevek k končnemu rezultatu ekipe. Vratar Tao sporta je prejela le en zadetek več kot vratar SDM, je pa odigral celotno finalno tekmo in bil s svojimi obrambami en ključnih faktorjev, da je Tao zadržal izenačen rezultat. Na podlagi teh dejstev smo se odločili, kot smo se. Mislim, da je pošteno.
Vse ostale kritike in pomisleki so odveč, saj pravilniki jasno določajo kdo zaseda boljše mesto. Tudi najboljši strelec je prišel do lovorike po legalni poti, kar je edini kriterij za vodstvo lige. Sodnik je priznal vse njegove zadetke, zato mu jih pač ne moremo odvzeti.
Predlogov za izboljšave smo vedno veseli, prav tako kot tudi pohval. Hvala vsem, ki ste izrazili podporo MSD Ligi. Zaradi vas si bomo prizadevali organizirati ligo tudi v prihodnji sezoni.

p.s.: včasih sem malce razočaran nad odnosom kakšne ekipe, ki se ne obnaša prav nič športno. Podpiramo borbo na igrišču, vendar je po koncu tekme prav, da se nasprotniku tudi čestita. Na slikah pogrešamo eno ekipo – škoda.
opazovalec, Mar 9, 2009 9:01:53 PM
lep pozdrav !!
hvala za zlo zanimivo finale !!!
en graja za igralca tao sporta hasima dizarevića!!
ki je celotno tekmo med sdm_jem in tao _sportom
pravociral nasprotnike in svojim primitivnim obnasanjem
pokazal za kako osebo gre!!!
lep pozdrav
opazovalec 2, Mar 9, 2009 9:06:21 PM
haha.to je del nogometa.tisti ki se pusti spravocirati ni pravi igralec.to je bil njegov namen in mislim da mu je delno uspelo.ni pa bil edini v njihovi ekipi ki se je odločil za tako taktiko;)
xxx, Mar 9, 2009 9:13:31 PM
fantje mate srčo da ta let ni blo molosa...nasledn let se baje vračajo u popolni zasedbi...tko da boste vidl kaj je fuzbal
opazovalec 3, Mar 9, 2009 9:16:55 PM
sam res,organizatorji kje so slike??
opazovalec, Mar 9, 2009 9:40:43 PM
hahhaha,to del nogometa ha ha
lohka bi sam tekmo popelu v druge vode !!
to mislm predvsem na kak incident!!
ostali del ekipe so pa itak pacineti !!!
k so na vsak dotik jokali marinotu !!!
molos dobrodosli !!!
baje se svea lesna litija pride he he
Hasan Dizdarević, Mar 9, 2009 9:44:38 PM
lep pozdrav vsem skupaj:)
Matjaž to kar govoriš so bedarije k kot prvo so denisove gole pripisoval edisu da ne bo pomote kar so eni igralci u tvoji ekipi priznal.da ne boš sam čez mene govoru,jst sm izkoristu priložnost k jo je mev tud edis sam na žalost se je poškodovov.
pa za tega opazovalca provoceranje je sestavni del nogometa pa provoceranje je blo z obeh strani mogoče so se oni pustil sprovocerat mi pa ne kar je čist njihova napaka in ne moja oziroma naša.tok o tem.
bi pa čestitu vsem udeležencem v tej ligi in upam da se prihodnje leto spet vidimo.
Lep pozdrav
Rok Pirnat, Mar 9, 2009 9:53:42 PM
Slike bodo jutri zjutraj, se opravičujemo za manjšo zamudo.
Bojan, Mar 9, 2009 10:18:52 PM
Ojla!

TAO Sport, čestitke!

Mislm, da je organizacija kar kul (razen lestvice in enega sodnika). Predlagam da za drugo leto mal premislite, katere sodnike boste povabili k sodelovanju!
Res ne vem, kako ste lahko dali sodit finale najslabšemu sodniku, ki upam da ga drugo leto ne bo mad nami!!!

Lep pozdrav

P.S. pa brez zamere, samo na vsaki tekmi, kjer je sodil on, je bil polom...
Uroš Pirnat, Mar 10, 2009 8:11:15 AM
Slike so gor. Se vam pa že naprej oproščam, ker se pri zadnjem finalnem dnevu slike na predogledu malo prekrivajo, ker so slikane v širokem načinu. Bom popravil kolikor hitro se bo le dalo.
J., Mar 10, 2009 11:24:56 AM
Ah jebi ga, če bi golmana zberal sam po zadetkih pol bi mel Capudr sigurn pokal ker je dobu najmanj golov v ligi sam tko pač ni. Strelc pa je tko kot je, izkoristu obupne nasprotnike, k bi blo bolš če bi predal tekmo 3:0 kot pa tole šelebajzanje kao sej mogoče pa naumo tok golov dobil. Pa ne morte dobit 26 golov v prvi ligi, pa če vam manjka maradona, kantona al pa pele...
Sdm pa Tao so oboji igral zelo dobro skozi celotno ligo... jebi ga tao ma dva poraza v predtekmovanju sam ta je itak sam za to da prideš naprej v finalni del (tko kot liga prvakov k kakšni zgubijo dvakrat pa grejo vsen naprej :) )
mam edino pripombo glede zapisovanja zadetkov, tko k je hasan reku so kakšne zadetke od denisa pisal edisu, to se je povsod dogajal, slabo statistiko ste vodil za zadetke ko so naprimer na enih tekmah dajal gole tisti ki jih sploh ni blo na tekmi...
drugač pa ocena 8 za organizacijo..
Matic Podgoršek, Mar 10, 2009 12:17:40 PM
brezveze se je kregat kdo zasluž in kdo ne zasluž kakršno koli nagrado, pri takih stvareh bojo vedno polemike in nestrinjanja.

aja drgač pa XXX ti si napisu, da naslednje leto prihaja molos...Hvala bogu, dobra oziroma odlična ekipa, ampak še vedno so bli lansko leto v polni postavi pa so zasedli 3-je mesto... drugače mi je pa njihova igra še vedno najbolj navdušujoča..
Rok Pirnat, Mar 10, 2009 2:04:57 PM
Glede statistike se do neke mrere celo strinjam z vami. Vendar ni res, da bi Denisove gole pisali Edisu. Brata mešanović so vsi delegati poznali in ni res da se je to dogajalo. Vsaj v drugem delu sezone zagotovo ne. Je pa res da so bile včasih šale, da naj kakšen gol zapišemo k Edisu , vendar ga nismo!!!!

V ta namen smo začeli po vsaki tekmi tiskati zapisnike, ki ga prejme vsaka ekipa. Mislim, da smo s tem ustvarili standard, ki ga dosega le malo kdo (v kolikor mi je znano je to samo v 1 futsal ligi).

V morebitni naslednji sezoni bomo pri tem še veliko bolj precizni. Dokončno bomo uveljavili drese s številkami, kar bo delegatom pomagalo pri zapisovanju zadetkov.
Uroš, Mar 10, 2009 2:32:23 PM
Kje so slike od 1.3.2008?
golman, Mar 10, 2009 3:01:16 PM
V živlenju je pač tako da,najboljša ekipa ne zmaga vedno , pa tudi kakšne slabše ekipe presenetijo.Žal se je to zgodilo prav ekipi SDM ,ker je bila boljša od TAO SPORTA.Ob tej priliki bi še pripomnil glede organizatorja. PRI TAKO POMEMBNIH TEKMAH RABIŠ DVA SODNIKA ALI PA ENEGA ZELO DOBREGA.Kar se pa tiče nagrade za najboljšega strelca in vratarja pa bi jo spremenil.OBA DOBITA POKAL , DENARNE ALI KATERE KOLI DRUGE NAGRADE PA SE PRENESEJO V EKIPNI SKLAD NAGRAD ZA MESTA 1-4.P.s KUNSTI NE SE PUSTIT PROVOCIRAT IGRALCEM ,KI POTRBUJEJO ZA PREDZADNJO TEKMO POMOČ VSEH IGRALCEV KI SO BILI TAKRAT V POLJU. Organizator spremeni pravilo v takih primerih.Za ekipo MOLOS pa sem vesel da se vračajo. NOGOMETNI NAVDUŠENCI SE VIDIMO NASLEDNJE LETO. Čao
Simke, Mar 10, 2009 8:18:17 PM
Za konec bi rad povedu sam to,da sva midva combi se vedno dobra prjatla in da sem povedu samo svoje mnenje,ker nas pač vsi pljuvate neglede na naše dosežke v dveh letih.Glede golmana in strelca bi lohk še velik govoril sam je brezveze,ker ma itak vsak svoje mnenje.Zelo bi pohvalu organizatorje,ker take organizacije ni nikjer, res svaka čast.Bi jim pa svetoval,da drugo leto ne delajo lige od 1-6 ampak naj nardijo dvoboje na izpadanje(četrtfinale,polfinale,finale),ker bi se stem izognili teh tezav glede strelca(seveda da se sele takrat začne pisat strelce).Drugac pa čestitke vsem,sploh ekipi SDM in upam da bo čim več takih tekem kot je bla ta finalna.HVALA
Matjaž Kunstelj, Mar 10, 2009 9:47:33 PM
se strinjam z Simketom.Zadeva se je odprla,povedal smo svoja mnenja,in upam da se bo zaključla.Dobra ideja za organizatorje(igra na izpadanje).pohvala še organizatorjem za korektno izpeljano delo,upam da se vidmo nasledje leto in da bodo termini tekmovanja ostali enaki.
Rok Pirnat, Mar 10, 2009 10:16:02 PM
Hja, tudi o tem smo že razmišljali. Vendar se držimo nekaj načel in eno načelo je tudi, da imajo vse ekipe možnost igranja vse do konca.

Za najboljšega igralca želimo izbrati tistega, ki je najboljši skozi celotno sezono. Tukaj spremembe zagotovo bodo!


p.s.: poglejte kakšne napake dela sodnik v ligi prvakov. Katastrofalno sojenje.
TAO SPORT FAN, Mar 11, 2009 2:40:34 PM
HAHAHA SDM KAJ STE LUBUSUMNI ČIST USI PUKALI SO BLI ZASLUŽENO DOBLJENI SPLOH PA ZA GOLMANA IN STRELCA. KAR SE PQA TIČE HASANA DIZDAREVIČA JE PRIJEL ZASLUŽENO NAGRADO ZA NAJBOLŠEGA STRELCA LIGE.ČESTITKE HASANU DIZDAREVIČU,ROBITU ANŽELJU IN CELOTNI EKKIPI TAO SPORTA
Blaž Slamič, Mar 11, 2009 4:36:07 PM
Glede vratarjev je šla po mojem mnenju nagrada v popolnoma prave roke. Težko sodiš vratarja po številu prejetih zadetkov, ki so prej odgovornost obrambe kot golmana. Bi pa tudi pripomnil, da če je kateri od vratarjev konkuriral Robiju Anželjnu je bil to vratar ekipe Tinči, ki je poleg dobrega golmana tudi izvrsten nogometaš. Glede strelcev pa upam samo, da se bodo do nasljednje sezone formirala pravila, ki bodo preprečila tovrstne (pomojem nešportne) situacije.

Glede sodnikov se mi pa zdi, da je vse preveč kritiziranja na igrišču, kar včasih presega vse meje, in tudi izven nerganja čez njih izven igrišča. Sojenje je bilo popolnoma na nivoju.

Skratka čestitke ekipi TAO, upam da se vidimo tudi prihodnje leto.

Lep pozdrav!
irfan iz tuzle, Mar 11, 2009 7:34:57 PM
tao sport fan ........he he svaka ti cast ......duhovit si he he he!!!
smesn si model pises ene otorsoke fore !!!
cestitke tao sportu za prvo mesto sdm-ju za drugo mesto!!!
Najvec pa cestitk Interfinancam edini igrate z svojimi igralci,
in tao in sdm so si prpelal igralce k se ukvarjajo z malim nogometom resno !!
Tako da ste vi tukaj najveci zmagovalci!!!
cetitke Interfinancam !!!!!
nevrtalen fan !!!!
goran kosec, Mar 17, 2009 9:05:37 PM
živjo! Mene pa zanima kakšni sta bili nagradi za najboljšega vratarja in najboljšega strelca? Lep športen pozdrav!

Goran
TAO Snoopy, Mar 18, 2009 2:13:43 PM
Kaj se zdej neki kregamo,pa vsi se poznamo med sabo, k da smo 5 let stari,
Sej bo drugo leto nova sezona.

Lp snoopy
Rok Pirnat, Mar 18, 2009 10:37:03 PM
Goran, nagrade so takšne kot je pisalo v razpisu....

Snoopy, jst mislim, da ne gre za kreg. V športu je pač tako, da nikoli ni za vse prav. Ravno zato je pa zanimivo.

Strinjam se s tabo. Naslednjo sezono boste verjetno lahko znova kazali svoje znanje in tisti, ki bo skozi celo sezono najboljši bo pač zmagovalec lige :)

srečno!! :D
Dodaj komentar
 
video

3 polčas - Počene gume
Izjava Ambroža Lenčka
Ihan - Berlec